Un nou inceput


Dupa ceva timp in care, din motive obiective as zice eu, mi-am neglijat blogul, se pare ca el s-a saturat de nepasarea mea si a dat divort! Ma vad astfel nevoita, din cauza dorintei renascute de a mai scrie, sa imi reiau activitatea aici.
Am observat ca activitatea mea a fost mai efervescenta in legatura cu marirea familiei, si asa este si acum, din septembrie suntem 6! Probabil hormonii, aparenta inactivitate intelectuala sau mai multul timp liber ar putea fi explicatia pentru reluarea activitatii mele.
De fapt, exista un motiv mai bun...Bunica mea a fost o mare povestitoare, iar eu am avut sansa sa ii ascult ultimile povesti. Bunica copiilor mei nu este si mi-ar parea rau ca ei sa creasca fara ele. Asa ca m-am gandit sa le scriu, sa scriu povestile pe care le-as spune eu nepotilor mei, daca as fi bunica. Pe blog am gasit cateva amintiri din vremea cand o domnita de 2 ani canta colinde si m-am gandit ca aici e totusi cel mai bun loc sa le adun.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen